Este o publicație bianuală care se adresează cadrelor didactice din învăţământul special şi special integrat, copiilor și părinţilor acestora, specialiştilor în domeniul psihologiei şi psihopedagogiei speciale cu scopul diseminării de bune practici educaţionale. Colectivul de redacţie: Coordonator, Redactor șef: Floriana Țucra Redactori: Adreana Viorica Ștefănescu, Cristina Alexandru Tehnoredactare, Design și Coperta: Adreana Viorica Ștefănescu, Cristina Alexandru Adresa de contact: revistaacces@gmail.com ISSN 2972 – 2934 ISSN-L 2972 – 2934
|
COPILUL CU AUTISM Dincolo de uşile închise ale sufletului Colecţia ,,Copii cu nevoi speciale”
Ghidul se adresează părinţilor, cadrelor didactice, specialiştilor în domeniu, precum şi studenţilor de la facultăţile de Psihologie, Psihopedagogie specială, Asistenţă socială. Aspectele abordate în această carte sunt: definirea autismului, teorii explicative ale sindromului autist, caracteristici psihice, perspective terapeutice în sindromul autist, educarea copilului cu autism, sfaturi utile pentru părinţi şi cadre didactice. |
Revista AcCES