1. SCOP
– Provocarea unor schimbări de mentalitate şi de practici în activitatea profesională fundamentate pe o cultură a învăţării pe tot parcursul vieţii.
2. OBIECTIVE
– Formarea,dezvoltarea şi specializarea competenţelor profesionale ale cadrelor didactice din C.R.A.E. ,,Speranţa” pe diferite domenii;
– Diversificarea modalităţilor de realizare a formării continue, cu accentul pe participare, interactivitate şi utilizarea noilor tehnologii ale informaţiei şi comunicării;
– Promovarea valorilor incluziunii în mediul educaţional şi social prin activităţi de informare şi documentare
– Dezvoltarea serviciilor de consiliere şi consultanţă profesională şi personală pentru promovarea educaţiei incluzive în gradiniţe şi şcoli
– Promovarea inovaţiei pedagogice prin realizarea unui centru metodologic şi de cercetare psihopedagogică în domeniul educaţiei timpurii si incluzive
– Promovarea unei societăţi incluzive prin formarea şi dezvoltarea parteneriatelor educaţionale şi sociale
3. ECHIPA
– 10 profesori psihopedagogi
– 1 asistent social
– 1 medic primar psihiatrie pediatrică
Stana Mihaiela Karla- profesor psihopedagog- coordonator departament
Crăciun Diana- profesor psihopedagog
Dumitru Ileana- profesor psihopedagog
Vaida Tanţa- profesor psihopedagog
Orbulov Lucia- profesor psihopedagog
Pălici Beatrice- profesor psihopedagog
Szabados Csilla- profesor psihopedagog
Filimon Andrea- profesor psihopedagog
Ichim Adriana- profesor psihopedagog
Rus Alina- profesor psihopedagog
Jurma Anda- medic primar – psihiatrie pediatrică
Bărbulescu Luminiţa- asistent social
4. SERVICII
– Formare- perfecţionare
– Informare- documentare
– Consiliere-consultanţă
– Cercetare, proiecte şi parteneriate
5. BENEFICIARI
– Personalul de specialitate din C.R.A.E. ,, Speranţa”
– Părinţi sau aparţinători ai copiilor
– Directori ai unităţilor de învăţământ preşcolar şi şcolar
– Specialişti: psihologi, psihopedagogi, logopezi, cadre didactice de sprijin
– Învăţători, educatoare, profesori
– Instituţii şi organizaţii ale comunităţii